-
Търсене
Чиста енергия и прогресивна мощ
Фокусиран върху динамиката и естетиката
Всичко в Audi RS e-tron GT е фокусирано около функционалния център на неговия интериор - мястото на водача.
Геометрия на ускорението
Наподобяващият на скулптура дизайн съчетава динамичните пропорции на класическо Gran Turismo с ненаподобимото излъчване на Audi RS.
Спортен дух и върхово качество
Предлаганият като опция карбонов покрив е изработен от подсилен с въглеродни нишки полимер. Този високотехнологичен материал е изключително стабилен и същевременно много лек.
Наелектризиращ старт
Лимитираната серия с ексклузивно оборудване edition one е предназначена за първите клиенти на Audi RS e-tron GT - това е автомобил, който ще ви завладее напълно.
Когато страстта се превърне в прогрес
При производството на това електрическо Gran Turismo в завода в Бьолингер Хьофен край Некарсулм любовта към детайлите се среща с прецизността и качеството.
Запознайте се с опциите за цветове и колела
Комбинирайте различни варианти за лаковото покритие и изпълнението на колелата, за да създадете Audi RS e-tron GT изцяло според вашите собствени представи и вкус.
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Колела, вдлъбнат модул с 5 двойни лъча, черни с графитен печат
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, аеромодул с 5 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, черни, с блестящо покритие
Колела, модул Offset с 5 двойни лъча, платинено сиви
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, платинено сиви, с блестящо покритие
Колела, трапецовиден модул с 10 лъча, матово титаново сиви, с блестящо покритие
Kemora сив Metallic
Suzuka сив Metallic
Tango червен Metallic
Mythos черен Metallic
Daytona сив Metallic
Ascari син Metallic
Florett сребрист Metallic
Ibis бял Metallic
Taktik зелен Metallic
Мощност
475*
кВт
* в boost режим
Ускорение (0–100 км/ч)
3.3*
сек
* в boost режим
Зарядна система
800
волта
Универсално присъствие
Предизвикателството един автомобил да бъде интерпретиран по нов начин тук личи от пуристичния дизайн, който е вдъхновен от идеята за идеална аеродинамика. Прогресивният лукс тук се превръща в основна идея, която прави емоционалното изживяване при шофиране още по-интензивно. Специален акцент: RS-отличителните знаци с червен флаг.
Изчистен и прецизен
Всеки от ключовите елементи в автомобила е подчертан от характерни акценти. Например ниският център на тежестта се подчертава визуално от ярко изразените странични прагове и дългото междуосно разстояние
Анимирана светлинна ивица
През цялата широчина на задната част на автомобила преминава светлинна ивица, чиито външни кантове се състоят от капковидни LED-сегменти. За първи път при Audi: двойна функция за светлини при шофиране на заден ход и мигачи.
Светлини от ново поколение
Предлаганите като опция Matrix LED-фарове с Audi лазерни светлини са ключов елемент от прогресивния дизайнерски език. Един безпогрешно разпознаваем акцент е синият X-образен елемент на Audi лазерните светлини, от които започва и хоризонталната линия на светлинно инсцениране.
Прецизен завършек
Отчетливите контури на линията на рамената на каросерията, както и доминантният дифузор в задната част на автомобила, излъчват динамика и мощ. Силно изтеглената назад, плавно спускаща се линия на покрива придава на Audi RS e-tron GT усещане за динамика още докато автомобилът се намира в състояние на покой.
Динамично излъчване: RS-дизайнерските пакети
RS-дизайнерският пакет "Червено" придава допълнителни акценти в интериора с помощта на контрастните шевове в цвят Express червено. RS-дизайнерският пакет "Сиво" пък от своя страна подчертава елегантността и прогресивния дизайн на интериора на автомобила посредством комбинация от високачествени материали с контрастни шевове в цвят стоманено сиво.
Всичко е пред погледа ви
Редуцираният кокпит с изцяло дигитален 12,3-инчов цветен екран и централната конзола са ергономично ориентирани около водача.
Спортна визия. Спортен характер.
Спортните седалки се грижат за добрата странична опора на тялото при динамично шофиране в завои.
Заден ред седалки
Силно контурираните външни седалки на втория ред с възможност за допълнително място между тях подчертават спортния характер на автомобила.
Висококачествени материали
Материалите в интериора са една забележителна демонстрация на прогрес. Тук клиентът може да избира между висококачествени кожени тапицерии или интериор, напълно лишен от кожа.
Формулата на прогреса
Плоската, интегрирана в дъното на автомобила 800-волтова литиево-йонна акумулаторна батерия има необикновено високи показатели - както за зареждане, така и за задвижване. В съчетание със системата за рекуперация се постига пробег от 472 километра с едно зареждане според протокола WLTP.
Бързо зареждане
Audi RS e-tron GT quattro демонстрира своята впечатляваща мощ по много начини - включително и при зареждане. На 800-волтова зарядна колонка е възможно зареждане с мощност до 270 кВт - серийно. Така за около пет минути може да се зареди енергия, достатъчна за изминаването на 100 километра. В рамките на около 22,5 минути е възможно капацитетът на батерията да бъде зареден от 5 на 80 процента.
Audi RS e-tron GT quattro- зареждане у дома
Audi RS e-tron GT quattro може серийно да се зарежда с променлив ток (AC) с до 11 кВт мощност на зареждане. За бързо зареждане с мощност 22 кВт у дома е необходимо наличието на предлаганата като опция зарядна система e-tron connect и също предлаганото като опция On-board зарядно устройство с 22 кВт (AC).
Енергия за 100 км се зарежда за
около 5
минути
Батерията се зарежда на 80 % за
22,5
минути
Пробег (WLTP)
472
км
RS от ново измерение
Мощността, която предлага Audi RS e-tron GT със своето електрическо задвижване quattrо, е направо удивителна. Задвижващите агрегати на двата моста имат обща максимална мощност от 440 киловата.
Звукът на RS e-tron GT
Акустично изживяване, което очарова.
Технологични иновации с вдъхновяващ ефект
Оптимизираните в аеродинамично отношение форми се превръщат във функционални детайли. От интелигентните въздухозаборници в предната част до характерния дифузор.
Функционални и атрактивни – колелата
Предлаганите като опция, оптимизирани в аеродинамично отношение колела са подобаващ завършек на ефективната и едновременно с това насочена към върхово представяне концепция на автомобила.
Още повече динамика на пътя и подобрена управляемост
За подобаващото представяне при намаляване на скоростта се грижи предлаганата като опция високоефективна спирачна система с дискове с допълнителен слой от волфрамов карбид или пък с подсилени с карбон керамични дискове.
Когато концепцията Smart Factory срещне занаятчийското изкуство
Audi RS e-tron GT: комбинирана консумация на енергия: 21 кВтч/100 км; комбинирани CO2 емисии: 0 г/км. Показателите за консумация на електроенергия и вредни емисии може да варират според оборудването на автомобила.
Времето за зареждане на батерията може да зависи от различни фактори, като например външната температура, използването на специфични за съответната държава контакти и щекери и използването на функцията за предварително подготвяне на дадени функции (например функцията за дистанционно предварително активиране на климатичната инсталация в автомобила). При използване на стандартен домакински контакт мощността на зарядната система e-tron се ограничава.