-
Търсене
Неподправен спортен дух и прогресивен лукс
Фокусиран върху динамиката и естетиката
Интериорът на Audi e-tron GT quattro предлага превъзходна функционалност при всекидневна употреба, съчетана с върхово усещане за качество.
Дизайнерска икона, която ни показва бъдещето
Дизайнът на Audi e-tron GT quattro представлява последователно въплъщаване както на духа на електрическата мобилност, така и на неповторимото ДНК на Audi.
Изключително усещане за простор
Панорамният стъклен покрив с неговите прозрачни блестящо черни стъклени повърхности създава едно необикновено усещане за простор в салона.
Когато страстта се превърне в прогрес
При производството на това електрическо Gran Turismo в завода в Бьолингер Хьофен край Некарсулм любовта към детайлите се среща с прецизността и качеството.
Мощност
390*
кВт
в boost режим
Ускорение (0–100 км/ч)
4,1*
сек
в boost режим
Зарядна система
800
волта
Идеи, които създават бъдещето
Пропорциите на класически автомобил от категорията Gran Turismo - ниска и широка каросерия с дълго междуосие - не оставят никакво съмнение: тук спортният дух се среща с функционалността във всекидневието. Наподобяващият на скулптура дизайн на каросерията излъчва динамика и мощ.
Ярки акценти
Оптимизираните в аеродинамично отношение форми се превръщат във функционални детайли. От интелигентните въздухозаборници в предната част, през проектираните по специален начин арки на колелата, до характерния дифузор. В зависимост от моментната ситуация е възможно и напасване на аеродинамиката.
Светлини от ново поколение
Предлаганите като опция Matrix LED-фарове с Audi лазерни светлини са ключов елемент от прогресивния дизайнерски език. Един безпогрешно разпознаваем акцент е синият X-образен елемент на Audi лазерните светлини.
Анимирана светлинна ивица
През цялата широчина на задната част на автомобила преминава светлинна ивица, чиито външни кантове се състоят от капковидни LED-сегменти. За първи път при Audi: двойна функция за светлини при шофиране на заден ход и мигачи.
Новата свобода
Панорамният стъклен покрив разкрива нови хоризонти пред вашите спътници и създава светла, просторна атмосфера в интериора на автомобила.
Основната концепция: четири врати, пет места
Audi e-tron GT quattro демонстрира прогреса по начин, който отговаря на духа на времето. Той излъчва едновременно спортен дух, високо качество и комфорт. Спортните седалки plus отпред с интегрирани подглавници предлагат силно изразени странични части за отлична опора на тялото в завои и при спортно шофиране.
Дигитализация по ваш вкус
Използвайте навигацията, комуникирайте, информирайте се и се наслаждавайте на огромния асортимент от инфотейнмънт-предложения. Ергономична концепция, която очарова.
Модерни времена
Дизайнерите са спрели избора си на сериозен дял на материали, които щадят околната среда. Само един пример в тази насока - интериорът е напълно лишен от кожа.
Завладяваща ергономична концепция
Функционалният център на автомобила несъмнено се намира отпред и е фокусиран около водача, и включва елегантна централна конзола с комфортен тъчскрийн.
Заден ред седалки
Силно контурираните външни седалки на втория ред с възможност за допълнително място между тях подчертават спортния характер на автомобила.
Зареждане от ново поколение
Плоската, интегрирана в дъното на автомобила 800-волтова литиево-йонна акумулаторна батерия има необикновено високи показатели - както за зареждане, така и за задвижване. В съчетание със системата за рекуперация се постига пробег от 487 километра с едно зареждане според протокола WLTP.
Енергия за 100 км се зарежда за около
5
минути
Батерията се зарежда на 80 % за
22,5
минути
Пробег (WLTP)
487
км
Бързо зареждане
Audi e-tron GT quattro демонстрира своята впечатляваща мощ по много начини - включително и при зареждане. На 800-волтова зарядна колонка е възможно зареждане с мощност до 270 кВт - серийно. Така за около пет минути може да се зареди енергия, достатъчна за изминаването на 100 километра. В рамките на около 22,5 минути е възможно капацитетът на батерията да зареден на 80 процента - при наличието на едва 5 процента в началото на зарядния процес.
Зареждане у дома
Audi e-tron GT quattro може серийно да се зарежда с променлив ток (AC) с до 11 кВт мощност на зареждане. За бързо зареждане с мощност 22 кВт у дома е необходимо наличието на предлаганата като опция зарядна система e-tron connect и също предлаганото като опция On-board зарядно устройство с 22 кВт (AC).
Зареждане на път
е-tron Charging Service следва идеята един договор, една карта, единен достъп - при това в различни държави. Към момента на ваше разположение вече са над 167.000 зарядни станции на територията на 26 европейски държави.
Една модерна интерпретация на quattro
Изцяло гъвкавата система за задвижване на четирите колела quattro в комбинация с електрическата задвижваща система се грижи за интелигентно разпределяне на тягата към всяко от колелата на автомобила. При наличие на добри условия на сцепление задвижването е основно на предните колела.
Звукът на e-tron GT quattro
Функционални и атрактивни – колелата
Предлаганите като опция, оптимизирани в аеродинамично отношение колела са подобаващ завършек на ефективната и едновременно с това насочена към върхово представяне концепция на автомобила.
Изживяване от шофирането за всички сетива – вижте, чуйте, почувствайте
В зависимост от моментната ситуация е възможно активно напасване на аеродинамиката посредством регулируемото в две степени задно крило и активните въздухозаборници в предната част.
Страст до най-малкия детайл
Audi e-tron GT: комбинирана консумация на енергия: 19 кВтч/100 км; комбинирани CO2 емисии: 0 г/км. Показателите за консумация на електроенергия и вредни емисии може да варират според оборудването на автомобила.
Времето за зареждане на батерията може да зависи от различни фактори, като например външната температура, използването на специфични за съответната държава контакти и щекери и използването на функцията за предварително подготвяне на дадени функции (например функцията за дистанционно предварително активиране на климатичната инсталация в автомобила). При използване на стандартен домакински контакт мощността на зарядната система e-tron се ограничава.