Забележка: Действителният вид и разположението на емблемите върху автомобилите на всички изображения на този уебсайт може да се различават.
1. Посочените данни се отнасят единствено за Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 220 kW: разход на гориво (комбиниран): 2,5–3,3 л/100 км; разход на електроенергия (комбиниран): 15,5–16,8 кВтч/100 км; CO₂-емисии (комбинирани): 56–75 г/км; CO₂-клас (комбиниран): B; разход на гориво при изтощена батерия (комбиниран): 7,2–8,3 л/100 км; CO₂-класове при изтощена батерия: F–E.
2. Чист комбиниран електрически пробег за версии с 18- до 21-цолови колела.
3. Посочените данни се отнасят единствено за Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 270 kW: разход на гориво (комбиниран): 2,6–3,4 л/100 км; разход на електроенергия (комбиниран): 15,8–16,9 кВтч/100 км; CO₂-емисии (комбинирани): 60–77 г/км; CO₂-клас (комбиниран): B; разход на гориво при изтощена батерия (комбиниран): 8,4–7,4 л/100 км; CO₂-класове при изтощена батерия: F–E.
4. Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 220 kW: разход на гориво (комбиниран): 2,5–3,3 л/100 км; разход на електроенергия (комбиниран): 15,5–16,8 кВтч/100 км; CO₂-емисии (комбинирани): 56–75 г/км; CO₂-клас (комбиниран): B; разход на гориво при изтощена батерия (комбиниран): 7,2–8,3 л/100 км; CO₂-класове при изтощена батерия: F–E.
5. Audi Q5 SUV e-hybrid quattro 270 kW: разход на гориво (комбиниран): 2,6–3,4 л/100 км; разход на електроенергия (комбиниран): 15,8–16,9 кВтч/100 км; CO₂-емисии (комбинирани): 60–77 г/км; CO₂-клас (комбиниран): B; разход на гориво при изтощена батерия (комбиниран): 7,4–8,4 л/100 км; CO₂-класове при изтощена батерия: F–E.
6. Посоченото оборудване е допълнителна опция срещу допълнително заплащане.
7. Мощността на зареждане зависи от вида на използвания щепсел за свързване към електрическата мрежа, специфичното за страната напрежение и броя на наличните фази на електрическата мрежа, както и специфичната за клиента домашна инсталация. Следователно тази мощност може да бъде и по-ниска.
8. Може да бъде свързано с повишен разход на гориво. В зависимост от наличността в отделните държави.
9. Показаните тарифи за зареждане и картата за зареждане са оферта от Volkswagen Group Charging GmbH (Elli), Karl-Liebknecht-Str. 32, 10178 Берлин. Предпоставката за сключване на тези тарифи е акаунт в myAudi и приложението myAudi. Моделът на Audi (с помощта на номера на шасито) и основният потребител трябва да са създадени в приложението myAudi. Договорът е със срок от един месец и автоматично се удължава с още един месец, освен ако не бъде анулиран в рамките на 14 дни след края на индивидуалния срок на договора. Извънредно специално право на прекратяване, напр. B. в случай на корекция на цената остава незасегната. В зависимост от вашия договор за мобилни услуги може да възникнат допълнителни разходи.
10. Текущата съвместимост на операционната система iOS/Android можете да намерите в описанието на приложението myAudi в съответния магазин за приложения. Необходима е предварителна регистрация.
11. Гореспоменатото оборудване се предлага за Q5 SUV e-hybrid quattro 220 kW като опция срещу допълнително заплащане, а за Q5 SUV e-hybrid quattro 270 kW – като стандартно оборудване..
12. Видимостта на съдържанието, показано на MMI дисплея за пасажера, е умишлено ограничена до предния пътник по време на шофиране от съображения за безопасност и за да се избегне разсейването на водача.
13. Посоченото нетно енергийно съдържание на батерията е приблизителна стойност, отнасяща се за батерията, независимо от превозното средство. Определя се с помощта на постоянен профил на натоварване при определени гранични условия и взема предвид пълния диапазон от енергийно съдържание на батерията, което може да се използва в превозното средство, докато превозното средство спре. Действителната енергия на разреждане може да варира, тъй като зависи от конкретния профил на шофиране и температурата на батерията.
14. Времето за зареждане на батерията е определено съгласно DIN 70080 и може да варира в зависимост от различни фактори като: температурата на околната среда и батерията, използването на други специфични за страната щепсели, използването на функцията за предварително кондициониране (напр. климатик с дистанционно управление на превозното средство), наличността на захранване в станцията за зареждане, степента на зареждане и стареене на батерията. Мощността на зареждане намалява с увеличаване на нивото на зареждане. Взети са предвид загубите при зареждане.
15. Предложение от Audi Sport GmbH.
16. Струговани, гланцирани, полирани или частично полирани колела от лека сплав не трябва да се използват при зимни пътни условия. Поради особеностите на производствения процес, повърхността на джантата няма достатъчна защита от корозия и може да бъде трайно повредена от сол или други подобни материали, използвани срещу заледяване.
17. Курсовете за обучение, предлагани от Audi driving experience, се провеждат с използване на разрешени за движение по пътищата превозни средства Audi и, с изключение на обиколките по цивилни пътища, се провеждат на затворени и изключително използвани за подобни цели зони или маршрути. Разрешените за движение по пътищата автомобили Audi не са нито проектирани, нито подходящи за състезания. Обучителните курсове, с изключение на обиколките по цивилни пътища, не включват безплатно шофиране, и се провеждат под ръководството на обучен и опитен обучителен персонал и са адаптирани към индивидуалното ниво на шофиране на всеки участник. Техниките на шофиране, практикувани в обучението, могат да се използват в пътното движение само до степента, в която са съвместими с правилата за движение по пътищата.
18. Информацията за разхода на гориво, консумацията на електроенергия, емисиите на CO₂ и електрическия пробег са определени съгласно изискваната от закона процедура за измерване „Световна хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства“ (WLTP) в съответствие с Регламент (ЕО) 715/2007. Допълнителното оборудване и аксесоари (допълнителни компоненти, размер на гуми и др.) могат да променят съответните параметри на превозното средство, като например: промени в теглото, съпротивлението при търкаляне и аеродинамиката и в допълнение към метеорологичните условия и пътните условия, както и индивидуалното поведение при шофиране, влияе върху разхода на гориво, разхода на електроенергия, емисиите на CO₂, електрическия пробег и характеристиките при шофиране на превозното средство. Допълнителна информация за WLTP можете да намерите на www.audi.at/wltp.