-
Търсене
Разходът на гориво на един автомобил в реални условия може значително да се различава от официалните данни. Поради тази причина измерените според методологията на новия европейски цикъл (NEDC) резултати от години насам с основание биват подлагани на сериозно критика. Това се дължи на факта, че реалният разход силно се влияе от индивидуалния стил на шофиране и оборудването на автомобила. Например той зависи в решаваща степен от това дали автомобилът ще се движи основно в града, по извънградски пътища, или пък по магистрала. За да може тези различия да бъдат взети под внимание, на базата на теоретичните основи на NEDC-цикъла е разработен динамичен профил на шофиране, който се основава на оценката на статистически данни, базирани на шофирането на реални потребители: в най-общи линии сега изпитателната процедура включва повече ускорения, по-висока средна скорост, както и по-висока максимална скорост на движение. И вместо досегашната комбинация от симулиране на извънградски и градски цикъл на движение, сега автомобилът бива тестван в четири различни основни скоростни режима.
Новите, измерени съгласно WLTP данни за разхода на гориво и вредните емисии, влизат в сила от 1 септември 2017 година за всички нови модели превозни средства и двигатели. Даните важат за Европа и множество държави по целия свят.
Комбиниран разход на гориво: 3.7-5.4 l/100 km
Комбинирани СО2 емисии: 98-143 g/km.
Комбиниран разход на гориво: 5,4-3,7 l/100 km
Комбинирани CO2 емисии: 143-98 g/km
Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;
Комбинирани емисии CO₂: 202-203 г/км;
Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;
Комбинирани емисии CO₂: 202-204 г/км;
Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;
Комбинирани емисии CO₂: 202-203 г/км.;
Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;
Комбинирани емисии CO₂: 202-204 г/км.
Комбиниран разход на гориво: 7,1 l/100km
Комбинирани CO2 емисии: 161 g/km