-
Търсене
Оставете останалите зад себе си. Audi R8 Spyder V10 quattro
Точно зад Вас: могъщият рев на V10-атмосферния двигател достига до слуга Ви в максимално нефилтриран вид под откритото небе. Audi R8 Spyder V10 quattro обединява в едно автентичното усещане за състезателен автомобил с ексклузивен стил на живот. Това са две обещания, които този спортен автомобил от висш клас изпълнява на сто процента.
Удовлетворява всички желания: подвижният покрив
В ролята си на изключително мощен спортен модел, Audi R8 е задължен да обърне сериозно внимание на технологиите за олекотяване. Подвижният покрив на Audi R8 Spyder V10 quattro със своите едва 44 кг не само допринася за ниското тегло на автомобила - той допринася и за ниския център на тежестта, което автоматично означава повече стабилност в завоите. С помощта на електрохидравличен механизъм покривът се прибира в рамките на само 20 секунди и при скорост до 50 км/ч под покриващия елемент от подсилен в карбонови нишки полимер (CFK). Задният прозорец също може да се сваля с помощта на бутон.
V10-атмосферен двигател: могъщо сърце
Сърцето на Audi R8 е неговият централно разположен V10-атмосферен двигател. 5.2
FSI-агрегатът още повече изостря спортния характер на автомобила със своята огромна
сила - максимумът на въртящия момент се равнява на 560 Нм и се достига при 6200
оборота в минута. Тясната връзка с високите технологии от моторните спортове личи
от множество детайли. Например мазителната уредба със сух картер позволява
изключително ниско монтиране на двигателя - което има допълнителен принос за
прецизната управляемост на Audi R8. Специфичният ред на запалване на десетте
цилиндъра води със себе си изключително характерен звук на двигателя.
419 kW (570 к.с.) е мощността на централно разположения двигател, който ускорява
автомобила за едва 3,5 секунди от място до 100 км/ч. След тази стойност до
достигането на максималната скорос тостават още 222 км/ч. Наред с това Вие
получавате новата 7-степенна трансмисия S-tronic със спортно степенувани предавки и
оптимизирана система за задвижване на четирите колела quattro , която във всеки
момент се грижи за отптимално разпределение на въртящия момент и дава своя решаващ
принос за сцеплението, динамиката и сигурността при шофиране.
Проверка на звука - старт
Ходовата част: прецизност във всяко отношение
Сърцето на Audi R8 е неговият централно разположен V10-атмосферен двигател. 5.2
FSI-агрегатът още повече изостря спортния характер на автомобила със своята огромна
сила - максимумът на въртящия момент се равнява на 560 Нм и се достига при 6200
оборота в минута. Тясната връзка с високите технологии от моторните спортове личи
от множество детайли. Например мазителната уредба със сух картер позволява
изключително ниско монтиране на двигателя - което има допълнителен принос за
прецизната управляемост на Audi R8. Специфичният ред на запалване на десетте
цилиндъра води със себе си изключително характерен звук на двигателя.
419 kW (570 к.с.) е мощността на централно разположения двигател, който ускорява
автомобила за едва 3,5 секунди от място до 100 км/ч. След тази стойност до
достигането на максималната скорост остават още 222 км/ч. Наред с това Вие
получавате новата 7-степенна трансмисия S-tronic със спортно степенувани предавки и
оптимизирана система за задвижване на четирите колела quattro , която във всеки
момент се грижи за оптимално разпределение на въртящия момент и дава своя решаващ
принос за сцеплението, динамиката и сигурността при шофиране.
Формата следва вдъхновението – дизайнът
В затворено състояние подвижният покрив на подчертава линията на Audi R8 Spyder V10
quattro, а когато е отворен, погледите попадат върху акцентираните калници - те са
директен цитат от състезателната история на Audi, също както и елементите над
предната решетка Singleframe.
Ниските хоризонтални линии придават допълнителна широчина на предната част на Audi
R8, правейки нейния изглед още по-спортен. Профилът се доминира от характерните
"остриета", а задницата със своята вентилационна решетка по цялата широчина и
новите овални накрайници на ауспуховата система е подобаващ завършек на един
впечатляващ дизайн. Серийните 19-цолови колела по желание могат да бъдат заменени
от нови 20-цолови фрезовани джанти със специален дизайн и три предлагани варианта
за покритието.
Интериорът: елегантен и фокусиран около водача
Близостта с моторните спортове личи ясно и във вътрешността на Audi R8: Директно пред Вас под формата на контурирана дъга са разположени всички контролни прибори - точно като в състезателен болид. Спортните седалки с електрически и пневматичен реглаж са с тапицерия от кожа Feinnappa. Новост за Audi R8 Spyder V10 quattro са предлаганите цветови комбинации от пастелно сиво с полско сиви контрастни шевове, Palomino кафяво със стоманено сиви шевове и черно с utopia сини шевове. Напълно естествено, пред Вашите желания няма граници - Audi exclusive имат на разположение множество допълнителни възможности за избор на цветове
Audi virtual cockpit: всичко е пред очите Ви
Идеята за интериор, който запазва на максимум концентрацията на водача върху пътя, тук е изпълнена по дигитален път посредством комбинацията от MMI Navigation plus и Audi virtual cockpit. Цялата ергономична концепция е създадена с основната идея да не се налага да сваляте ръце от волана и да не отклонявате погледа си от пътя. Централно място на дисплея на Audi virtual cockpit с 12,3 инча диаметър заема оборотомер, а около него има и други показатели като например за мощност, g-ускорения, време за обиколка, температура на маслото в двигателя и трансмисията, както и налягане и температура на гумите. Командната система MMI работи с интелигентно гласово разпознаване и може почти изцяло да бъде управлявана без да се налага да сваляте ръцете си от волана