-
Търсене
Мощност без край. Audi R8 Spyder V10 performance quattro.
Близостта до моторните спортове, изключителната форма на каросерията: разполагащият с 620 к.с. Audi R8 Spyder V10 performance quattro е на границата между края на пътя и началото на състезателната писта. Този преход можете да почувствате и чуете по особено интензивен начин - най-вече със свален покрив.
Винаги може повече
Сърцето на Audi R8 е централно разположен V10-атмосферен двигател. Във варианта performance той генерира с 50 к.с. повече - общо 456 kW/620 к.с. Това съкращава времето за спринта от място до 100 км/ч от 3,5 на 3,2 секунди и осигурява 7 км/ч по-висока скорост - от 322 стойността се покачва на 329 км/ч. Разликата при въртящия момент също е осезаема: 580 Нм при 6500 об./мин. Задният спойлер на Audi R8 Spyder V10 performance quattro е направен от подсилен с карбонови нишки полимер и подчертава подобреното представяне на двигателя.
V10-атмосферен двигател: могъщо сърце
Той не може да не бъде видян или да не бъде чут: Audi R8 Spyder V10 performance quattro не се свени да демонстрира огромната си мощ: 5.2 FSI-агрегатът разполага с 560 Нм максимален въртящ момент при 6200 оборота в минута Тясната връзка с високите технологии от моторните спортове личи от множество детайли. Например мазителната уредба със сух картер позволява изключително ниско монтиране на двигателя - което има допълнителен принос за прецизната управляемост на Audi R8. Специфичният ред на запалване на десетте цилиндъра води със себе си изключително характерен звук на двигателя, който е особено впечатляващ при свален покрив. Наред с това Вие получавате новата 7-степенна трансмисия S-tronic със спортно степенувани предавки и оптимизирана система за задвижване на четирите колела quattro , която във всеки момент се грижи за отптимално разпределение на въртящия момент и дава своя решаващ принос за сцеплението, динамиката и сигурността при шофиране.
Ходовата част: прецизност във всяко отношение
Наред с мощността, в моторните спортове винаги е налице въпроса колко прецизно и
пълноценно може да бъде пренесена тя на пътя. Основната част от отговорността в
тази насока се пада на ходовата част: двойните триъгълни носачи от алуминий на
всяко колело Audi R8 са решение, използвано при всяко от четирите колела. Audi R8
Spyder performance quattro серийно разполага със система Audi drive select с четири
режима на работа. Audi magnetic ride е опция за адаптивни амортисьори, която
позволява Вие сами да избирате индивидуални настройки на окачването, а
характеристиките се променят за всяко колело в рамките на милисекунди.
Новата настройка на кормилното управление отговаря още по-бързо на Вашите команди и
се грижи за изключително точна обратна връзка за контакта на колелата с пътя, а
предлаганото по желание на клиента динамично управление променя настройките си
според скоростта и осигурява още по-прецизна управляаемост.
Audi R8 Spyder V10 performance quattro разполага серийно с подсилени с карбон керамични дискови спирачки, които са изключително устойчиви на екстремни температурни влияния, изключително надеждни и, най-важното: с една идея по-леки. Стандартно спирачните апарати са решени в антрацитено черно, а по желание на клиента се предлагат и в червено.
Проверка на звука - старт
Дизайнът – формата следва вдъхновението
В затворено състояние подвижният покрив на подчертава линията на Audi R8 Spyder V10
quattro, а когато е отворен, погледите попадат върху акцентираните калници - те са
директен цитат от състезателната история на Audi, също както елементите над
предната решетка Singleframe.
Ниските хоризонтални линии придават допълнителна широчина на предната част на Audi
R8 Spyder V10 performance, правейки нейния изглед още по-спортен. Профилът се
доминира от характерните "остриета", а задницата със своята вентилационна решетка
по цялата широчина и новите блестящо черни овални накрайници на ауспуховата система
е подобаващ завършек на един впечатляващ дизайн. Серийните 19-цолови колела по
желание могат да бъдат заменени от нови 20-цолови фрезовани джанти със специален
дизайн и три предлагани варианта за покритието. За особено спортното предназначение
на Audi R8 и за още по-добро представяне на пътя се предлагат и 20-цолови колела
със спортни гуми.
Интериорът: елегантен и фокусиран около водача
Близостта с моторните спортове личи ясно и във вътрешността на Audi R8: директно пред Вас под формата на контурирана дъга са разположени всички контролни прибори - точно като в състезателен болид. Audi R8 Spyder V10 performance quattro разполага със състезателни черупкови седалки. Серийно интериорът идва с тапицерии в комбинация кожа/Alcantara и цветни акценти в Mercato синьо и декоративни елементи от блестящ карбон. Педалите и опорите за краката от неръждаема стомана наред с елементите от карбон също са серийни. . Напълно естествено, пред Вашите желания няма граници - Audi exclusive имат на разположение множество допълнителни възможности за избор на цветове, за да поръчате този изключителен спортен автомобил изцяло според Вашия вкус.
Audi virtual cockpit: всичко е пред очите Ви
Идеята за интериор, който запазва на максимум концентрацията на водача върху пътя, тук е изпълнена по дигитален път посредством комбинацията от MMI Navigation plus и Audi virtual cockpit. Цялата ергономична концепция е създадена с основната идея да не се налага да сваляте ръце от волана и да не отклонявате погледа си от пътя. Централно място на дисплея на Audi virtual cockpit с 12,3 инча диаметър заема оборотомер, а около него има и други показатели като например за мощност, g-ускорения, време за обиколка, температура на маслото в двигателя и трансмисията, както и налягане и температура на гумите. Командната система MMI работи с интелигентно гласово разпознаване и може почти изцяло да бъде управлявана без да се налага да сваляте ръцете си от волана. При Audi R8 Spyder V10 performance quattro наред с това е наличен и един допълнителен бутон, от който можете да управлявате директно специалния performance-режим.