-
Търсене
Спортно изживяване от шофирането: динамиката на пътя
С новия Audi Q8 Вие винаги се придвижвате спортно, динамично и ефективно: в стандартно положение механичният централен диференциал разпределя въртящия момент в съотношение 40:60 между предния и задния мост. При нужда той предава основната част от тягата към моста, който в дадения момент има по-добро сцепление. Наред със серийното прогресивно управление, чието предавателно число става все по-директно с увеличаване на ъгъла на завиване, Audi предлага като опция и управление на всички колела. То е в състояние да кара задните колела да завиват под ъгъл до 5 градуса - обратно на предните колела при ниска скорост, с цел подобряване на маневреността, и в идентична спрямо предните колела посока за подобряване на стабилността при висока скорост. Благорадение на новата технология Mild-Hybrid (MHEV) автомобилът е и особено ефективен.
Според Вашите предпочитания: ходовата част
Работещият на изцяло механичен принцип централен диференциал на Audi Q8 в стандартно положение разпределя тягата между предния и задния мост в съотношение 40:60. При нужда той прехвърля по-голямата част от въртящия момент към моста, чиито колела имат по-добро сцепление. В комбинация с клиренса, достигащ максимум 254 милиметра, късите надвеси и асистента за потегляне по стръмен наклон, Audi Q8 с лекота достига до места, където асфалтираните пътища отдавна са свършили. Окачването с регулируеми настройки на амортисьорите е серийно. По желание на клиента Audi монтира пневматичното окачване adaptive air suspension, което позволява богат избор от комфортни или спортни настройки. Технологията позволява промяна на клиренса спрямо пътната ситуация и желанията на водача, давайки възможност за вариация с до 90 милиметра.
Подобрява управляемостта: динамичното управление на четирите колела
Наред със серийното прогресивно управление, чието предавателно число става все по-директно с увеличаване на ъгъла на завиване, Audi предлага като опция и управление на всички колела. Тази система позволява на колелата на задния мост да завиват под ъгъл до пет градуса. По този начин задният мост на Audi Q8 може да се управлява по различни начини спрямо ситуацията: при ниска скорост на движение колелата на задния мост завиват в обратна спрямо предните посока, като по този начин осезаемо се подобрява повратливостта на автомобила. Този ефект значително облекчава маневрирането при паркиране или в тесни пространства. При висока скорост на движение двата моста завиват в една и съща посока, като по този начин се подобрява стабилността.