За най-доброто възможно потребителско изживяване:
Този сайт използва "бисквитки“ за най-доброто възможно потребителско изживяване. Ако останете на страницата, Вие се съгласявате с използването на "бисквитки" (безусловно необходими "бисквитки"). "Бисквитките", за които е необходимо съгласие (аналитични "бисквитки", функционални "бисквитки", "бисквитки" за персонализирано съдържание) се използват само след тяхното активиране. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки", идентификационните данни ще се обработват от нашите партньори (доставчици на "бисквитки" и доставчици на ИТ услуги). Отговорен за този уебсайт и "бисквитките" е Порше БГ ЕООД. Допълнителна информация за използваните "бисквитки" и тяхното деактивиране може да намерите в нашата
Активиране на всички бисквитки

Продължаваме да сме на ваше разположение и се грижим за вашата мобилност

2020-03-27

Тук може да намерите информация за актуалното работно време на нашите дилъри и координати за контакт. За да гарантираме вашата мобилност нашите дилърски центрове и сервизи работят при стриктно спазване на актуалните хигиенни норми, със следното съкратено работно време:

Порше София Запад audi_sofia(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg 02/ 81 28 480
02/ 81 28 492
понеделник – петък от 09:00 ч. до 18:00 ч.
Порше Пловдив audi_plovdiv(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg 032/ 953 330 понеделник – петък от 09:00 ч. до 18:00 ч.
Порше Варна audi_varna(kwfat)porschebulgaria(kwfdot)bg 052/ 598 010 понеделник – петък от 09:00 ч. до 18:00 ч.
Автохит Стара Загора audi(kwfat)autohitbg(kwfdot)com 042/ 659 049 понеделник – петък от 09:00 ч. до 18:00 ч.
Вестауто Бургас audi(kwfat)westauto-m(kwfdot)com Дежурен телефон:
056/ 70 30 20
0888 611 161
Затворен

Отговори на най-често задаваните въпроси свързани с поддръжката на автомобила ви в условията на актуалното извънредно положение може да намерите тук:

Автомобилът ми се нуждае от ремонт, но не мога да посетя сервиза поради извънредното положение COVID-19? Гаранцията ми изтича, какво трябва да направя?

За да се запазят условията на вашата гаранция трябва да бъде описан дефекта. За целта използвайте някоя от следните възможности:

·        Свържете се с нас по email и опишете проблема, който трябва да бъде отстранен в периода на гаранцията.

·        Свържете се с наш приемчик на изброените телефони и запишете предварително час за сервиз.

Не мога да спазя уговорения час за посещение в сервиза. Какво да направя?

Уговорете последващ час за посещение на наш сервиз в рамките на 4 седмици след отпадане на извънредното положение. Така ще запазите всички свои права по гаранцията за мобилност. На всяка цена запазете предварително нов час за посещение на сервиза!