При поддръжката и експлоатацията на този сайт се използват "бисквитки", за да се подобри неговото ползване.
Приеми и продължи
Audi News

Audi A6 allroad quattro спечели в читателския конкурс на списание “Auto Bild Allrad”

2018-04-25
  • Моделът Avant с oфроуд характер доминира в категорията "Crossover"
  • Системата за двойно предаване, пневматичното окачване и системата за спускане по наклон HDC (Hill Descent Control) са част от серийното оборудване
  • Успехите на марката Audi в конкурса "All-Wheel Drive Car of the Year" вече имат десетилетни традиции

Инголщад, 18 април, 2018 година - Audi A6 allroad quattro (cреден разход на гориво в л/100 км - 6,5-5,6*; cредни емисии на CO2 в г/км - 172-149*) е огромен успех за компанията, което бе потвърдено и от читателите на "Auto Bild Allrad," най-голямото европейско списание за автомобили с двойно предаване. В рамките на конкурса "All-Wheel Drive Car of the Year" ("Aвтомобил с двойно предаване на годината") те избраха модела Avant с повишен клиренс и система за двойно предаване quattro за победител в категорията "Crossover". Церемонията по награждаването се състоя вечерта на 18 април във Франкфурт на Майн.

В конкурса "All-Wheel Drive Car of the Year" ("Aвтомобил с двойно предаване на годината"), читателите на "Auto Bild Allrad"  дадоха своята оценка за качествата на общо 219 модела, разпределени в десет категории. Читателите имат възможност да дадат своя вот за предпочитания от тях модел във всеки автомобилен клас. В категорията "Crossover", моделът Audi A6 allroad quattro надделя над 13 съперници и извоюва победата с общо 13,35% от гласовете.

 

Audi A6 allroad quattro продължава напред и там, където асфалтът свършва. Клиренсът на модела е увеличен с 31,5 милиметра в сравнение с този на A6 Avant, а дъното на каросерията е защитена с панели от неръждаема стомана в предната и задната част. Системата за постоянно двойно предаване, използваща централен диференциал с големи възможности за блокиране, гарантира оптимални нива на сцепление и динамика на пътя. Пневматичното окачване с адаптивни амортисьори също е част от серийното оборудване на модела.

 

То предлага допълнителен режим на работа, осигурявайки още по-широк диапазон между динамичното шофиране на асфалт и употребата в лек пресечен терен - в режим "allroad", пневматичното окачване увеличава клиренса, повдигайки каросерията с 35 милиметра, а при ниска скорост на движение, режимът "lift" добавя още десет милиметра клиренс. В серийното оборудване на модела са включени още дисплей на ъгъла на наклон на каросерията и система за автоматично спускане по наклон HDC (Hill Descent Control) .

 

С тазгодишната си победа, марката с четири пръстена на емблемта продължава серията от успехи в популярния читателски конкурс на "Auto Bild Allrad", който се провежда ежегодно от 2002 година насам. Само през последните десет издания на конкурса, моделите на Audi украсиха цели 19 пъти най-високото стъпало на почетната стълбица, като в седем от случаите победата бе дело на Audi A4 quattro

 

* Данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 са посочени в определен диапазон в зависимост от избраното ниво на оборудване.

 

При поддръжката и експлоатацията на този сайт се използват "бисквитки", за да се подобри неговото ползване.
Приеми и продължи