Audi News

Ръст на продажбите през януари за марката с четирите кръга

2018-02-09
  • В световен мащаб са продадени 149.100 автомобила, плюс 20,3 процента
  • Мениджър продажби Брам Шот: "Успешен старт в новата година"
  • Продажбите от моделинет линии на А4 и А5 с увеличениe на продажбите от 50%

 

Инголщат, 9/02/2018- 20,3 % повече от предходната година. Принос за този значителен ръст има увеличението на продажбите в Китай (+73,0%), където затруднения в преговорите с локални партньори, блокираха миналогодишните продажби.

Ръст в продажбите беше отбелязан и на други пазари, Северна Америка (+9,8%). На европейския пазар реализираните продажби отбелязаха малък спад спрямо рекордните постижения за същия период през 2017 (-2,2%). 

"Отбелязахме добър старт за една стратегически важна година за марката", сподели Брам Шрот, член на борда на директорите, завеждащ маркетинг и продажби. "2018 се отличава с офанзива за обновяване на моделна гама на марката, с която поставяме основите на растежа в бъдещето." Тази година на фокус е луксозния сегмент. Очакваме новата А7, последното поколение на А6, два изцяло нови SUV модела Q8 и изцяло електрическия Audi e-tron.

Най- голям принос за ръста на продажбите през януари имат моделите от моделната линия на A4 и A5. В техния сегмент са предадени 50% повече автомобили отколкото през същия период на 2017. Особено се отличават продажбите в САЩ, където тези модели отчитат ръст от 71 процента. Ауди Америка реализира общо 14.511 (+9,9%) в премиум сегмента и отбеляза 85-ти пореден рекорден месец по продажби. В съседните държави Канада (+10,2% с 2.130 автомобила) и Мексико (+8,3% с 1.203 автомобили) беше отбелязан значителен ръст в продажбите. В Северна Америка в края на месеца бяха продадени 17.850 коли (+9,8%).

Реализираните продажби в Китай в края на януари бяха 60.875 (+73,0%). С този резултат Ауди отбеляза за първи път след влизането на марката на пазара преди 30 години, рекорден месец с. През предстоящата година на китайския пазар ще бъде въведана и дългата база на новия А8, което дава импулс за ръст на продажбите, тъй като Китай е най-успешния пазар по продажби на флагмана на марката с четирите кръга . 

В Европа 60.450 крайни клиенти решиха да изберат Ауди (-2,2). Лекият спад на продажбите се дължи на намаления пазар във Франция (-22,9% на 3.394 коли) и Италия (-19,5% с 4.030 автомобила). На тези два пазара въвеждането на новия Q2 допринесе за рекордни постижения през януари 2017. В Испания (+0,4% с 4.949 автомобила) продажбите бяха над миналогодишните. Същото важи и за други два успешни пазара на марката Великобритания с ръст от 0.5 процента с 11.810 автомобила въпреки общия пазарен спад, в Германия 0,4 процента с 23.019 автомобила.

 

При поддръжката и експлоатацията на този сайт се използват "бисквитки", за да се подобри неговото ползване.
Приеми и продължи