-
Търсене
Моторните спортове срещат серийното автомобилостроене. Audi R8 Coupé V10 performance quattro.
Audi има гени от моторните спортове - и те са особено силно изразени при Audi R8 Coupé V10 performance quattro. Това личи ясно от всяка една перспектива: като започнем от внушителните вентилационни отвори отстрани на предната решетка Singleframe, преминем през спортната странична линия, подсказваща за централното разположение на двигателя, достигайки до големия дифузор в задната част. Това разполагащо с 620 к.с. Coupé се позиционира точно на границата между пътя и състезателната писта.
Още повече мощност за още по-добро представяне
Сърцето на Audi R8 е неговият централно разположен V10-атмосферен двигател. Във
варианта performance той разполага с 50 к.с. повече мощност - общо 456 kW/620 к.с.
така времето за спринта от място до 100 км/ч се съкращава от 3,4 на 3,1 секунди, а
максималната скорост се увеличава от 324 на 331 км/ч. Осезаема е разликата и по
отношение на въртящия момент: 580 Нм при 6500 об./мин.
Задният спойлер на Audi R8 Spyder V10 performance quattro е направен от подсилен с
карбонови нишки полимер и подчертава подобреното представяне на двигателя.
Ходовата част: прецизност във всяко отношение
Наред с мощността, в моторните спортове винаги е налице въпроса колко прецизно и
пълноценно може да бъде пренесена тя на пътя. Основната част от отговорността в
тази насока се пада на ходовата част: двойните триъгълни носачи от алуминий на
всяко колело Audi R8 са решение, използвано при всяко от четирите колела. Audi R8
Coupé V10 performance quattro серийно разполага със система Audi drive select с
четири режима на работа. Audi magnetic ride е опция за адаптивни амортисьори, която
позволява Вие сами да избирате индивидуални настройки на окачването, а
характеристиките се променят за всяко колело в рамките на милисекунди.
Новата настройка на кормилното управление отговаря още по-бързо на Вашите команди и
се грижи за изключително точна обратна връзка за контакта на колелата с пътя, а
предлаганото по желание на клиента динамично управление променя настройките си
според скоростта и осигурява още по-прецизна управляемост.
Audi R8 Coupé V10 performance quattro разполага серийно с подсилени с карбон керамични дискови спирачки, които са изключително устойчиви на екстремни температурни влияния, изключително надеждни и, най-важното: с една идея по-леки. Стандартно спирачните апарати са решени в антрацитено черно, а по желание на клиента се предлагат и в червено.
Вдъхновен от моторните спортове
Събратът на Audi R8, Audi R8 LMS, е прочут с победите си по световните състезателни
трасета: досега той има четири победи в 24-часовите надпревари на Нюрбургринг и
Спа, както и на още една в Дубай, както и вече три титли на 12-те часа на
Bathurst.
Това колко тясна е връзката с моторните спортове личи от количеството общи
компоненти със състезателния модел: 50 процента от компонентите са идентични с тези
на GT3-версията - например V10-двигателя на двата автомобила са почти еднакви.
Делът на общите компоненти между серийния модел и Audi R8 LMS GT4 даже достига до
60 процента.
Дизайнът: идеалната линия
Създаден, за да побеждава: със своя изтеглен напред кокпит, акцентираните калници и
характерния дифузор, новият Audi R8 демонстрира много състезателни елементи в
своята визия и напомня за състезателните успехи на Audi.
Ниските хоризонтални линии придават допълнителна широчина на предната част на Audi
R8 Coupé V10 performance, правейки нейния изглед още по-спортен. Профилът се
доминира от характерните "остриета", а задницата със своята вентилационна решетка
по цялата широчина и новите блестящо черни овални накрайници на ауспуховата система
е подобаващ завършек на един впечатляващ дизайн, който се допълва и от неподвижно
монтиран заден спойлер от подсилен с карбонови нишки полимер (CFK).
Екстериорният пакет в матово титаново черно, както и цветът Ascari синьо са
ексклузивни за Audi R8 Coupé V10 performance quattro. Серийните 19-цолови колела по
желание могат да бъдат заменени от нови 20-цолови фрезовани джанти със специален
дизайн и три предлагани варианта за покритието
Интериорът: елегантен и фокусиран около водача
Близостта с моторните спортове личи ясно и във вътрешността на Audi R8: директно пред Вас под формата на контурирана дъга са разположени всички контролни прибори - точно като в състезателен болид. Audi R8 Coupé V10 performance quattro разполага със състезателни черупкови седалки. Серийно интериорът идва с тапицерии в комбинация кожа/Alcantara и цветни акценти в Mercato синьо и декоративни елементи от блестящ карбон. Педалите и опорите за краката от неръждаема стомана наред с елементите от карбон също са серийни. . Напълно естествено, пред Вашите желания няма граници - Audi exclusive имат на разположение множество допълнителни възможности за избор на цветове, за да поръчате този изключителен спортен автомобил изцяло според Вашия вкус.
Audi virtual cockpit: всичко е пред очите Ви
Идеята за интериор, който запазва на максимум концентрацията на водача върху пътя, тук е изпълнена по дигитален път посредством комбинацията от MMI Navigation plus и Audi virtual cockpit. Цялата ергономична концепция е създадена с основната идея да не се налага да сваляте ръце от волана и да не отклонявате погледа си от пътя. Централно място на дисплея на Audi virtual cockpit с 12,3 инча диаметър заема оборотомер, а около него има и други показатели като например за мощност, g-ускорения, време за обиколка, температура на маслото в двигателя и трансмисията, както и налягане и температура на гумите. Командната система MMI работи с интелигентно гласово разпознаване и може почти изцяло да бъде управлявана без да се налага да сваляте ръцете си от волана. При Audi R8 Coupé V10 performance quattro наред с това е наличен и един допълнителен бутон, от който можете да управлявате директно специалния performance-режим.