• Audi A8
  • Преглед
  • Размери
  • Дизайн
  • Ходова част
  • Оборудване
  • Конфигуратор
  • Ценова листа
  • A1
    A1 Sportback
    A1 citycarver
    A1 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,7-6,0 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 107-136 g/km

    Към новият A1 Sportback
    A1 citycarver
     

    Комбиниран разход на гориво: 5.9-6.4 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 133-146 g/km

    Към A1 citycarver
  • A3
    A3 Sportback
    A3 Limousine
    S3 Sportback
    S3 Limousine
    RS 3 Sportback
    RS 3 Limousine
    A3 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,7 - 3,7 л/100 км.

    Комбинирани CO2 емисии: 157 - 98г /км.

    Към A3 Sportback
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    A3 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 3,6-5,0 l/100 km

    Комбинирани CO2 емисии:  96-114 g/km

    Към A3 Limousine
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S3 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,4 л/100 км
    Комбинирани емисии CO₂: 169-170 г/км

    Към S3 Sportback TFSI
    S3 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,2-7,3 л/100 км
    Комбинирани емисии CO₂: 165-166 г/км

    Към S3 Limousine
    RS 3 Sportback
     
    Към RS 3 Sportback
    Към конфигуратора
    RS 3 Limousine
     
    Към RS 3 Limousine
  • A4
    A4 Limousine
    A4 Avant
    A4 allroad quattro
    S4 Limousine
    S4 Avant
    RS 4 Avant
    A4 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,9-6,8 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 125-155 g/km

    Към A4 Limousine
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    A4 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 5,0 - 6,9 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 128-157 g/km

    Към A4 Avant
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    A4 allroad quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,6-6,8 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 150-155 g/km

    Към A4 allroad quattro
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S4 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,2-6,3 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 163-164 g/km

    Към S4 Limousine
    S4 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,3 l/100km

    Комбинирани СО2 емисии: 165-166 g/km

    Към S4 Avant
    RS 4 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 9,2 л/100 км.

    Комбинирани емисии CO₂ : 210-211 г/км. 

    Към RS 4 Avant
    Към конфигуратора
  • A5
    A5 Sportback
    A5 Coupé
    S5 Coupé
    S5 Sportback
    RS 5 Sportback
    A5 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 3.7-5.4 l/100 km

    Комбинирани СО2 емисии: 98-143 g/km.

    Към A5 Sportback
    Налични нови автомобили
    A5 Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво: 5,4-3,7 l/100 km

    Комбинирани CO2 емисии: 143-98 g/km

    Към A5 Coupé
    Налични нови автомобили
    A5 Coupé 2020
    S5 Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво*: 6,1-6,2 l/100 km;

    Комбинирани CO2 емисии*: 160-161 g/km.

    Към S5 Coupé
    S5 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,1- 6,2 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 160-162 g/km

    Към S5 Sportback
    RS 5 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 9,2 л/100 км.

    Комбинирани емисии CO₂ : 209 г/км. 

    Към RS 5 Sportback
    Към конфигуратора
  • A6
    A6 Limousine
    A6 Avant
    A6 allroad quattro
    S6 Limousine
    S6 Avant
    RS 6 Avant
    A6 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,1-6,6 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 107-150 g/km

    Към A6 Limousine
    Към конфигураторa
    Налични нови автомобили
    A6 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,3-6,7 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 112-152 g/km

    Към A6 Avant
    Към конфигураторa
    Налични нови автомобили
    A6 allroad quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 5,8-6,4 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 152-168 g/km

    Към A6 allroad quattro
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S6 Limousine
     

    Комбиниран разход на гориво: 6.2 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 164 g/km

    Към S6 Limousine
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S6 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво:  6,5 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 171 g/km

    Към S6 Avant
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    RS 6 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 11,5 л -11,7 л /100 км;

    комбинирани емисии CO₂: 263-268 г/км.

    Към RS 6 Avant
    Към конфигуратора
  • A7
    A7 Sportback
    S7 Sportback
    RS 7 Sportback
    A7 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,4-6,5 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 117-149 g/km

    Към A7 Sportback
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S7 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,5 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 170 g/km

    Към S7 Sportback
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    RS 7 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 11,4-11,6 л/100 км;

    Комбиирани емисии CO₂ *: 261-265 г/км.

    Към RS 7 Sportback
  • A8
    A8
    A8 L
    S8 TFSI
    A8
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,8-5,6 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 178-145 g/km

     

    Към A8
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    A8 L
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,8-5,6 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 178-146 g/km

     

    Към A8 L
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    S8 TFSI
     

    Комбиниран разход на гориво: 11,3-11,4 l/100 km

    Комбинирани CO2 емисии: 258-260 g/km

     

    Към S8 TFSI
    Към конфигуратора
  • Q2
    Q2
    SQ2
    Q2
     

    Комбиниран разход на гориво: 5,8-6,1 л/100км;

    Комбинирани CO2 емисии: 132-138 г/км;

    Към Q2
    Налични нови автомобили
    SQ2
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,0 л/100км;

    Комбинирани CO2 емисии: 159 г/км;

    Към SQ2
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
  • Q3
    Q3
    Q3 Sportback
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    Q3
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,7-7,4 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 123-168 g/km

    Към Q3
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    Q3 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,7-7,4 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 123-168 g/km

    Към Q3 Sportback
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    RS Q3
     

    Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;

    Комбинирани емисии CO₂: 202-203 г/км;

    Към RS Q3
    Към конфигуратора
    RS Q3 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;

    Комбинирани емисии CO₂: 202-204 г/км;

    Към RS Q3 Sportback
    Към конфигуратора
  • Q5
    Q5 2021
    Q5 2020
    Q5 TFSI e
    Q5 Sportback
    SQ5 TDI
    Q5 2021
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,5-4,7 л/100 км
    Комбинирани CO2 емисии: 171 - 124  г/км

    Audi Q5 все още не може да бъде конфигуриран в най-новото си изпълнение.

    Към Q5 2021
    Q5 2020
     

    Комбиниран разход на гориво: 4,9-7,1 л/100км;

    Комбинирани CO2 емисии: 129-162 г/км;

    Към Audi Q5 2020
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    Q5 TFSI e
     

    Комбиниран разход на гориво: Бензин: 2,4-2,1 l/100 km| Ток: 19,1-17,5 kWh/100km

    Комбинирани СО2 емисии: 53-46 g/km

    Към Q5 TFSI e
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    Q5 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 5,3-7,6 л/100 км

    Комбинирани CO2 емисии: 140-182 гр/км

    Към Q5 Sportback
    Към конфигуратора
    SQ5 TDI
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,6 л/100км;

    Комбинирани СО2 емисии: 172 г/км;

    Към SQ5 TDI
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
  • Q7
    Q7
    SQ7
    Q7
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,7-6,8 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 175-180 g/km

    Към Q7
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    SQ7
     
    Към SQ7
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
  • Q8
    Q8
    SQ8
    RS Q8
    Q8
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,0 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 172 g/km

    Към новия Q8
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    SQ8
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,8 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 204-205 g/km

    Към SQ8
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    RS Q8
     

    Комбиниран разход на гориво: 13.7  l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 311 g/km

    Към RS Q8
    Към конфигуратора
  • TT
    TT Coupé
    TT Roadster
    TTS Coupé
    TTS Roadster
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    TT Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,0 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 137 g/km

    Към TT Coupé
    TT Roadster
     

    Комбиниран разход на гориво: 6,3 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 143 g/km

    Към TT Roadster
    TTS Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,1 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 161 g/km

    Към TTS Coupé
    TTS Roadster
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,2 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 165 g/km

    Към TTS Roadster
    TT RS Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,1 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 161 g/km

    Към TT RS Coupé
    TT RS Roadster
     

    Комбиниран разход на гориво:  8,0 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 182 g/km

    Към TT RS Roadster
  • R8
    R8 Coupé V10 quattro
    R8 Coupé V10 performance quattro
    R8 Spyder V10 quattro
    R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 RWD
    R8 Spyder V10 RWD
    R8 Coupé V10 quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 12,9 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 293-294 g/km

    Към R8 Coupé V10 quattro
    R8 Coupé V10 performance quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 13,1 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 297-298 g/km

    Към R8 Coupé V10 performance quattro
    R8 Spyder V10 quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 13,0-13,1 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 297 g/km

    Към R8 Spyder V10 quattro
    R8 Spyder V10 performance quattro
     

    Комбиниран разход на гориво: 13,3 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 301-302 g/km

    Към R8 Spyder V10 performance quattro
    R8 Coupé V10 RWD
     

    Комбиниран разход на гориво: 12,9 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 293-294 g/km

    Към R8 Coupé V10 RWD
    R8 Spyder V10 RWD
     

    Комбиниран разход на гориво: 13,1 l/100 km

    Комбинирани CO2 емисии: 298-299 g/km

    Към R8 Spyder V10 RWD
  • RS 3 Sportback
    RS 3 Limousine
    RS 4 Avant
    RS 5 Sportback
    RS 6 Avant
    RS 7 Sportback
    RS Q3
    RS Q3 Sportback
    RS Q8
    TT RS Coupé
    TT RS Roadster
    RS 3 Sportback
     
    Към RS 3 Sportback
    RS 3 Limousine
     
    Към RS 3 Limousine
    RS 4 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 9,2 л/100 км.

    Комбинирани емисии CO₂ : 210-211 г/км. 

    Към RS 4 Avant
    Към конфигуратора
    RS 5 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 9,2 л/100 км.

    Комбинирани емисии CO₂ : 209 г/км. 

    Към RS 5 Sportback
    Към конфигуратора
    RS 6 Avant
     

    Комбиниран разход на гориво: 11,5 л -11,7 л /100 км;

    комбинирани емисии CO₂: 263-268 г/км.

    Към RS 6 Avant
    Към конфигуратора
    RS 7 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 11,4-11,6 л/100 км;

    Комбиирани емисии CO₂ *: 261-265 г/км.

    Към RS 7 Sportback
    RS Q3
     

    Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;

    Комбинирани емисии CO₂: 202-203 г/км.;

    Към RS Q3
    Към конфигуратора
    RS Q3 Sportback
     

    Комбиниран разход на гориво: 8,8-8,9 л/100км;

    Комбинирани емисии CO₂: 202-204 г/км.

    Към RS Q3 Sportback
    Към конфигуратора
    RS Q8
     

    Комбиниран разход на гориво: 13.7  l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 311 g/km

    Към RS Q8
    Към конфигуратора
    TT RS Coupé
     

    Комбиниран разход на гориво: 7,1 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 161 g/km

    Към TT RS Coupé
    TT RS Roadster
     

    Комбиниран разход на гориво:  8,0 l/100km

    Комбинирани CO2 емисии: 182 g/km

    Към TT RS Roadster
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron
     

    Комбиниран разход на гориво: 236,6-241,0 Wh/km

    Комбинирани CO2 емисии: 0 g/km

    Към e-tron
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
    e-tron Sportback
     

    Комбинирана консумация на енергия: 23.8-20.9 кВч /100 км (NEDC), 25.7-21.2 кВч /100 км (WLTP)

    Комбинирани CO2 емисии: 0 г/км

    Към e-tron Sportback
    Към конфигуратора
    Налични нови автомобили
  • Търсене
  • Начало
  • Новини
    • Актуално
    • Бюлетин
  • Модели
    • Всички модели
    • Audi Sport модели
    • Audi exclusive
  • Налични нови автомобили
  • Сервиз
    • Audi Сервиз
    • Audi Оригинални аксесоари
    • Audi Оторизирани сервизи
  • Употребявани автомобили
    • Das WeltAuto
    • Audi Gebrauchtwagen :plus
  • Иновация
    • Future Is An Attitude
    • quattro
    • Audi connect
    • Инфотейнмънт и комуникация
    • e-tron / Електрически автомобили
    • Plug-in хибриди
    • sustainability
    • Audi e-tron Sportback concept
  • Светът на Audi
    • История на фирмата
    • Audi Sport
  • Календар 2021
Меню
Alle Audi Modelle
A8
  • Начало
  • A8
  • A8
  • Ходова част
    Преглед
    Размери
    Дизайн
    Ходова част
    Оборудване
    Конфигуратор
    Ценова листа
  • Audi A8
  • Преглед
  • Размери
  • Дизайн
  • Ходова част
  • Оборудване
  • Конфигуратор
  • Ценова листа

Интелигентна и ефективна. Ходовата част на Audi A8.

Интелигентно разпределение

Активното окачване Audi AI, предлагано като опция за A8, има две основни задачи. От една страна системата се грижи особено ефективно за надлъжното и напречно стабилизиране на каросерията в зависимост от състоянието на пътя и скоростта на движение. По този начин се постига значително подобряване на комфорта на возене. От друга страна тази иновативна система значително подобрява сигурността: осигуреното и без друго в следствие наличието на системата за задвижване на четирите колела quattro сцепление се подобрява още повече благодарение на технологията за оптимално разпределение на натоварването при екстремно спиране. Така накланянето на автомобила напред бива автоматично редуцирано, а спирачният път става още по-къс. Освен това в случай на страничен удар автомобилът в рамките на половин секунда автоматично се повдига с 80 милиметра и по този начин се постига по-високо равнище на пасивна безопасност за пътниците в салона. Всички тези функции са възможни за реализиране благодарение на факта, че системата за първи път работи изцяло електромеханично и окачването на всяко колело може да се регулира в реално време напълно индивидуално и в зависимост от моментната ситуация. Системата се управлява от специален команден модул, който обработва сигналите от различните сензори и подава съответни сигнали към магнитните клапани, които променят настройките на амортисьорите в реално време - гъвкаво и напълно безстепенно. 

Ефективност в серийно производство

Audi A8 вече е "мек" хибрид. Комбинацията от двигател с вътрешно горене с водно охлаждане, снабден с водно охлаждане 48-волтов ремъчен стартер-алтернатор и високоефективна литиево-йонна акумулаторна батерия се предлага за пръв път. Тази нова концепция е основа за постигането на редица подобрения в различни области, които са под знака най-вече на подобрената ефективност и още по-рафинирания комфорт.

Ремъчният стартер-алтернатор (BAS) играе двойна роля: той изпълнява ролята както на електродвигател, така и на алтернатор. При първата от двете функции той предоставя максимален въртящ момент от 60 нютонметра. Тази допълнителна тяга се използва при Audi A8 за една единствена по рода си функция: когато постигнете желаната скорост на движение, при скорост между 30 и 160 км/ч, двигателят с вътрешно горене може да се изключва в продължение на до 40 секунди - за едно комфортно, ефективно и изцяло лишено от вредни емисии придвижване. При това BAS във всеки момент има достатъчен капацитет, за да стартира отново двигателя в рамките на милисекунди. Достатъчно е само да подадете газ и двигателят с вътрешно горене се активира отново - напълно автоматично.

Иновативният алтернатор има солидни предимства и при спиране: заедно с монтираната над задния мост високоволтова акумулаторна батерия той осигурява мощна рекуперация. По този начин загубите на енергия се намаляват значително. В много ситуации този начин за оптимално оползотворяване на енергията в автомобила е дори по-ефективно от вече споменатия режим на движение по инерция с изключен ДВГ - управляващият блок на задвижването в A8 постоянно следи ситуацията и избира кое е най-подходящото за даден момент решение. Системата работи в тясно взаимодействие с информацията от различни сензори, с данните от камерата в челното стъкло, както и с предлагания като опция предикативен асистент за ефективност с актуални данни за избраната отсечка. Освен това представителите на моделното семейство на новото поколение A8 са първите автомобили на компанията, които получават новите означения за мощност. Първият от двата предлагани шестцилиндрови двигателя е 3.0 TDI с 210 kW, който стартира с означение Audi A8 50 TDI, а 3.0 TFSI с 250 kW стартира с означение Audi A8 55 TFSI.

Нов принцип на управление

Всяка скорост на движение носи различни предизвикателства за управлението на автомобила. Докато при ниско темпо най-важно е постигането на маневреност и повратливост, с повишаване на скоростта стабилността става все по-важна. Ето какво разбираме под добра управляемост: вашият автомобил съчетава маневреността на един Audi A4 например с комфорта на луксозна лимузина, а в остри завои се налага съвсем леко да завъртите волана (директност). Пъргавостта ще изживеете под формата на спонтанност, спортна управляемост и точност, докато стабилността ще ви впечатли с изключителна лекота на овладяване на автомобила, дори при резки движения с волана.

От технологична гледна точка това е един вечен конфликт на приоритети, който досега често водеше до компромиси с една от двете величини. Досега неизменно на преден план застава или директността, или стабилността. Динамичното управление на четирите колела решава проблема с този вечен компромис с помощта на активни намеси в управлението на предния и задния мост, които се координират от централен управляващ модул. Системата работи на основата на централен команден модул и активно управление на колелата на двата моста.

Това значително подобрява управляемостта в практически всички ситуации: при движение с ниска скорост и паркиране необходимата за въртене на волана сила се редуцира до минимум, а с помощта на завиващите в обратна на предния мост посока задни колела радиусът на завиване се намалява осезаемо. До 120 км/ч имате възможността да се наслаждавате на изключително спортна водимост, а автомобилът се движи като по релси. На магистрала динамичното управление на всички колела осигурява хомогенна управляемост за едно спокойно и стабилно усещане при шофиране. Ще почувствате този ефект дори и в ролята си на пасажер на задната седалка. 

Модели
Всички модели
Налични нови автомобили
Грижа за клиента
Das WeltAuto
Резервни части и аксесоари
Система за подаване на сигнали
Иновация
Audi connect
Инфотейнмънт и комуникация
Audi България
История на фирмата
  • Конфигуратор
  • Тест драйв
  • Намерете дилър
  • Контакти
  • Audi търсене на дилър
  • Бюлетин
  • Конфигуратор
  • Налични нови автомобили
  • Контакти
  • Политика за защита на личните данни
  • Издателско каре
  • Законосъобразност
  • Авторски права
  • Политика за "бисквитките"

© 2020. Audi България. Всички права запазени.